Tuesday, March 23, 2010

Täna nägin ma Nigeeriamaad!


Lubage esitleda, täna me nägime tõelist Nigeeriat - suurt vaesust ja sellest tulenevat ahelreaktsiooni, mida me siiani elevandiluust tornis elades pole näinud. Järgmise teose jaoks saime inspiratsiooni Ruja laulust Eile nägin ma Eestimaad!

Täna nägin ma Nigeeriamaad,

Elektrita onne ja kokkuklopsitud hurtsikuid,

Nägin kana- ning rotikarju

Nägin palju paljaid lapsi, kes kaotanud ema

Täna nägin ma Nigeeriamaad!


Täna nägin ma Nigeeriamaad!

Auklikke mudaseid ”tänavaid”

Sogase veega kaevusid

Palju lapseootel emaseid

Täna nägin ma Nigeeriamaad!


Täna nägin ma Nigeeriamaad!

Õli ja palstikuga täidetud kraavipervesid

Kirikust imelist õnnistust ootavaid inimparvesid

Ilus aeg, päike on seniidis ning higi lahvab

Täna nägin ma Nigeeriamaad!


Ja tõenäoliselt näen seda veel, ka unes!


(Ainsalu & Svištš, 2010, Lagos)


1 comment:

  1. Saatke see mõnda kohalikku raadiosse, sellest tuleks kindlasti kevade kuumim hitt! :P

    ReplyDelete