Wednesday, May 12, 2010

Tänavamaniküürija by Kaja

Mitu päeva käisin mööda sõidutee ääres maniküüri ja pediküüri tegevast prouast ning viskasin ikka pilku peale, et mis ta seal siis teeb. Ühel päeval küsisin, et palju lakkimine maksab, kuna ma küüneseent omale Aafrikast kingiks kaasa ei ihka. Hinnaks siis 100 nairat ehk meie rahas 8 krooni. Pole paha eks! Üks päev tegin ära ka selle, nüüd on mul lillad küüned, mis omakorda on roheliste diskolitritega kenasti kaetud. Küsisin huvi pärast, et mis pediküür ka maksab ja kas tehakse, kui omad vahendid kaasa võtan. Tehakse ning 500 naira eest. Aga mulle pakuti ka luksteenust: „Kui tahad, tulen koju. Siis maksab pediküür 1000 või 1500 nairat, oleneb, kui kaugel elad.“ No ma mõtlen. Pediküüri tegemise peale, aga mitte kodus. Proua töötab tavaliselt aastaringselt sama puu alla esmaspäevast laupäevani ajavahemikul 10 kuni 19. Vihma ajal jookseb üle tee asuvasse bensujaama varju. Huvitav, kuidas oleks sinna joosta poolenisti lakitud varbaküüntega?

1 comment:

  1. Kajakesekene, selleks need sokid saadetud saidki - kirpude, seenhaiguse jms vastu seniks kuni proua puu alt su jalad ette võtab. Igatahes, enamus neist kirjeldustest haakub kõigi minu vabatahtliku tegevuse kogemustega Jaapanis ning tekitavad miskipärast vastupandamatu tahtmise kohe reisile minna! Kallid!

    ReplyDelete